АНАЛIЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

ЗА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

На виконання Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, згідно з річним планом роботи школи педагогічний колектив у 2015-2016 навчальному році створював сприятливі умови поліпшення рівня виховного процесу, плідно працював над впровадженням проблеми «Підвищення ефективності діяльності класних керівників шляхом діагностики та моніторингу».

Виховна робота з учнями будувалася за напрямками: фізичне здоров’я дитини – здоров’я нації; виховання та розвиток особистості дитини; громадянське виховання; родинно-сімейне виховання; трудове виховання; художньо-естетичне виховання; морально-правове виховання; екологічне виховання; формування здорового способу життя; превентивне виховання. Пріоритетним напрямком виховної роботи з учнями було громадянсько-патріотичне виховання.

Діяльність методоб’єднань класних керівників 1-4 та 5-9 класів була спрямована на реалізацію головної мети: створення шкільного соціально-культурного освітнього середовища, яке сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, зміцненню фізичного та духовного здоров’я, формуванню навичок здорового способу життя у вихованців.

Класні керівники працювали за індивідуальними планами, змістовна наповнюваність яких відповідала віковим особливостям учнів і була спрямована на виховання у них ціннісного ставлення до себе, родини, людей, до праці, до природи, до культури і мистецтва, ставлення до держави.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет, МО класних керівників) та із діяльності учнів (форма – учнівське самоврядування) згідно річного плану школи та наказів районного відділу освіти у І семестрі було організовано та проведено такі тижні, декади та місячники:

- Увага! Діти на дорозі!

- Олімпійський тиждень;

- декада здоров’я та безпеки життєдіяльності;

- декада початкової школи;

- декада української писемності;

- тиждень англійської мови;

- тиждень біології;

- тиждень інформатики;

- тиждень права;

Було проведено традиційні шкільні свята : День Знань, День працівника освіти, виставка квітів «Україна – єдина країна», Осінній ярмарок та Новорічні свята для учнів 1-9 класів. Із метою утвердження патріотизму, моральності та загальнолюдських життєвих принципів у дитячому середовищі у закладі було проведено патріотично-спортивне свято «Козацькому роду – нема переводу», конкурсно-пізнавальну програму «Козацькі розваги», лінійка –реквієм «Голодом вбивали нашу свободу», загальношкільна акція «Незабудка пам’яті» (учнівське самоврядування), відкрита виховна година «Ми діти твої, Україно!», «Україно, нехай квітує вишиття твоє!» Свято Мови, захід до Дня Захисника України , свято «Ой хто, хто Миколая любить…», згідно плану відзначення 71-ї річниці визволення України від фашистських загарбників проведено урок-реквієм на тему «Червоний мак пам’яті», акція «Ветеран живе поруч» ( учнівське самоврядування).

Перевага надавалась активним формам роботи, що передбачають самостійну або спільну роботу, набуття дітьми та учнівською молоддю соціального досвіду; сприяють формуванню національної свідомості, критичного мислення, ініціативності, творчого підходу до справи, відповідальності за свої дії та вчинки: участь у Всеукраїнській акції «Лист пораненому», у благодійних акціях «Діти Перемишля– воїнам АТО», «Сітка-оберіг», «Оберіг для солдата», «Янгол у моєму житті», «Подарунки для воїнів АТО від Миколая», «Лелеченя добра» ( збір коштів на операцію хворим)

Протягом навчального року у шкільній бібліотеці було організовано та проведено книжкові виставки на такі теми : «Правила дорожні - не слова порожні», «Дорога зі школи до дому», « Герої не вмирають!», «День пам’яті фашистських репресій», «Здоров’я дитини – здоров’я країни», «Голодомор 1932-1933 років», «Конституція дітям», проведено бесіди для учнів школи згідно даних тем, читацька конференція «Звичайні вірші». До всеукраїнського Дня бібліотек проведено флеш-моб з елементами демонстрації «Захопленні читанням». Інтереси, потреби та творчу ініціативу учні мали змогу розвивати через роботу в учнівському самоврядуванні «Вікторія». Центрами шкільного самоворядування було організовано та проведено:

- щотижневі загальношкільні лінійки;

- випуск газети «Шкільний курєр»;

- випуск тематичних стіннівок;

- щотижневі рейди «Хто спізнився?», «Зовнішній вигляд»;

- участь у благодійних акціях;

- участь у благоустрої школи.

Значна увага приділялася питанням щодо пропаганди здорового способу життя. Учні початкової школи відвідували тематичні виставки у шкільній бібліотеці. Для учнів середніх та старших класів проведено класні години на тему: “Шкідливим звичкам скажем: “НІ!”, на яких класні керівники звертали увагу учнів на профілактику шкідливих звичок. Учні 1-9 класів брали активну участь у конкурсах малюнків та плакатів на тему «Безпека на дорозі», «Безпека – це життя!», «Збережемо Землю від забруднення!», організовано збір макулатури. Щотижня класні керівники проводять бесіди з питань профілактики всіх видів дитячого травматизму з відповідним записом до сторінки журналу «Бесіди по попередженню нещасних випадків». З метою запобігання травматизму та підтримання порядку на перервах протягом навчального року організовується чергування по школі учнів старших класів та вчителів. Але цей напрямок роботи ще потребує корекції і сумісних зусиль щодо покращення.

Становлення гармонійно розвиненої особистості неможливе без фізичного виховання. Тому цій роботі приділяється значна увага. В школі проводяться змагання і турніри з міні-футболу та волейболу. Учні школи були призери районних змагань з волейболу, міні-футболу. З метою профорієнтації учнівської молоді для учнів 9 класу був проведений психологічний тренінг

« Зроби свій вибір». Учні змогли узнати про основні професії, які потрібні нашому регіону, вчилися складати резюме, представляти себе роботодавцем та виступати в ролі директора фірми.

Слід відмітити високу організацію та творчий підхід до проведення наступних заходів:

- родинне свято "Таланти багатодітної родини"

- бібліотечний урок "Вони загинули, щоб ми жили....", присвячений річниці бою під Крутами;

- літературний брейн-ринг " Знавці творчості Т.Г.Шевченка ";

- «Жінка - одвічна загадка природи»;

- «Квітни, мово, солов’їна!»

- «Україна – соборна держава»

- загальношкільний флеш-моб «Соборність України: символ свободи та єднання»;

- захід до Дня пам ' яті Небесної сотні «Так Україну кохати зуміли лиш ви.. ;

- зустріч з бійцем «Афганістан – біль в душі моїй»;

- свято «Бережи книгу – вона твій друг і порадник.»

- свято «Прощавай, Букварику!»

- День пам’яті до трагічних подій Чорнобильської катастрофи;

- участь у районному огляді художньо самодіяльності;

- свято вшанування праці обдарованих учнів «Галактика талантів»;

- Велопробіг «Живи на повну!»

- свято останнього дзвоника;

- випускний бал.

Пріоритетними у виховному процесі стають національні та патріотичні мотиви. Лейтмотивом урочних та позаурочних форм роботи звучить любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників, активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність за долю держави. Фундаментом формування у школярів сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, виявлених нинішніми захисниками Батьківщини, на героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави є уроки Мужності, які впродовж семестру сплановано та проведено класними керівниками школи у формі зустрічей з учасниками бойових дій, співпраці з волонтерами, написання листів до вояків у рамках Всеукраїнської акції «Лист пораненому». Одним із підтверджень небайдужості юного покоління до долі своєї Батьківщини є участь в акціях і заходах, що проводяться з метою моральної та матеріальної підтримки української армії. Учні, батьки, вчителі школи постійно відгукуються на заходи, що проводяться в підтримку воїнів АТО. Бійцям – мужнім воїнам-захисникам, передано продукти харчування, теплий одяг, засоби гігієни, зібрані були шкільною родиною.

У закладі проводяться загальношкільні заходи на правовиховну тематику. Під час «Тижня правової освіти» та «Місячника правовиховної роботи» класні керівники спільно з учителем правознавства, учнями готують виховні години у вигляді «круглих столів», брейн-ринги, усні журнали на теми «Конвенція прав дитини – міжнародний документ для твоїх ровесників у світі», «Жити за законами держави», «Права і обов’язки громадян України», проводяться конкурси малюнків, стіннівок «Ми – майбутнє України», «Наші права та обов’язки». Крім того, проводяться бесіди з учнями, класні години на правову тематику. Мета таких заходів – ознайомити учнів з усіма правами та обов’язками, з основами правомірної поведінки, розкрити причини можливих правопорушень та їх наслідки, розвивати в дітей почуття відповідальності за свої вчинки.

Постійно проводяться тематичні лінійки, тренінги, виховні години, виставки книг, плакатів на правову тематику «Права людини і громадянина», «Знай свої права, дитино», «Права і обов’язки дітей»; конкурси, вікторини «Кращий правознавець школи», «Права людини: моя власна думка»; брейн-ринг «Закони в житті твоєї сім’ї»; правознавчі турніри «Шляхами права», «Правова культура учнів». Учні охоплені заняттями в шкільних гуртках, а по класах - постійними і тимчасовими дорученнями.

Протягом року у школі працювали гуртки:

- вокальний «Ми артисти» (керівник Ніжнік Р.В.);

- технічної творчості (керівник Гнатюк О.О.) ;

- спортивний (керівник Яковчук В.М.);

- умілі руки (керівник Говоровська Г.Д.);

Продовжує працювати рада з профілактики правопорушень учнів, яка складається з представників педагогічного колективу, батьків і старшокласників. Рада з профілактики правопорушень збирається раз на місяць відповідно до плану роботи школи і слідкує за дотриманням правил поведінки й правопорядку учнями в урочний час.

Організована спільна робота педагогів, батьків та учнів. Батьки залучаються до участі в загальношкільних та класних заходах. Також, у школі двічі на семестр проводяться батьківські збори. Класні керівники ведуть спостереження за учнями з девіантною поведінкою, проводять індивідуальні бесіди як з учнями, так і з їх батьками, відвідують учнів вдома.

Екологічне виховання в школі проводиться під час уроків біології, основ здоров’ я та в позакласній роботі. Протягом року проведено озеленення території школи, посадка квітів, дерев облаштування клумб, учні долучилися до акції “За чисте довкілля”.

Співпраця з батьками посідає також одне з центральних місць у системі роботи нашої школи. Серед форм роботи – тематичні батьківські збори, тематичні години спілкування, засідання батьківського комітету, індивідуальні бесіди та консультації, залучення батьків до проведення позакласних заходів, туристичних походів, поїздок, екскурсій.

Але в організації виховної роботи школи є певні недоліки: потребує подальшого розвитку робота зі шкільного самоврядування; робота над створенням стенду «Герої АТО»; робота певних класних керівників має формальний характер, є необхідним поширення мережі гуртків та їх якісна робота, недостатньо ведеться робота зі створення бази методичних матеріалів, розроблених класними керівниками.

Річний план виховної роботи педагога – організатора Перемишельського НВК на 2016-2017 н.р.

І. Вступ

Основною метою педагогічних працівників у вихованні учнів у 2016-2017 навчальному році буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

У роботі з учнями педагогічним працівникам необхідно керуватися Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (Указом Президента України від 25 червня 2014 року №344/2014), Методичнимі рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 25.07.14 №1/9-376); та здійснювати виховну діяльність у відповідності до наступних ключових напрямів:

ціннісне ставлення до себе;

ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

ціннісне ставлення до праці;

ціннісне ставлення до природи;

ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Серед основних завдань — національне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

Протягом 2016-2017 навчального року необхідно підвищити рівень національного і патріотичного виховання та превентивної роботи.

Також важливо підтримувати учнів у формуванні позитивних методів подолання стресу та страху, допомагати їм обрати оптимальні стратегії для тієї чи іншої ситуації. Першочергово необхідно з'ясувати, які саме методи і стратегії раніше допомагали їм долати страхи чи інші негативні емоції.

В навчальному закладі украй важливу роль відіграє мікроклімат у колективі. Педагоги мають бути спокійні й виважені. У цьому їм допоможуть звичайні розмови: обговорення домашнього завдан­ня і т.п.. При цьому необхідно уникати додаткового тиску на дітей. Будь-яка поведінка, що може зашко­дити чи відволікати їх, є неприпустимою.

Враховуючи велику кількість загиблих, варто оголошувати хвилину мовчання, наприклад, на початку уроку і пояснювати дітям, що так вшановуються загиблі й постраждалі.

У навчальному закладі планується висвітлення інформаціі про системи переадресації для дітей, що можуть потребувати додаткової допо­моги і підтримки. Такі послуги будуть надаватися як на базі школи, так і спеціалістами державних установ, професійних та громадських організацій. Якщо в одного з учнів будуть спостерігатися серйозні проблеми, що не зникають з плином часу, такій дитині буде вчасно надана спеціалізовану допомогу.

Особливу увагу педагогічні працівники повинні приділяти також власному самопочуттю: не забувати піклуватися про власне емоційне та фізичне здоров'я. Діти, які бачать довкола себе впевнених, спокій­них та бадьорих дорослих, швид­ше повертаються до норми.

Події останніх місяців показали необхідність соціально-психологічного захисту і психологічної допомоги як окремим людям, так і цілим соціальним групам.

Задля консолідації суспільства необхідно посилити національно-патріотичний характер навчання та виховання, передбачивши використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв Українського народу.

Необхідно планувати виховну роботу так, щоб допомогти дитині визначити, чим саме її сім'я, школа, вулиця, місто найкращі. Чому наша країна нам дорога. Давати дітям необхідно таку інформацію, що її діти здатні зрозуміти і обговорити зі своїми друзями.

Основним документом у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління є Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493 .

Зусилля педагогічного колективу в 2016-2017 навчальному році мають бути спрямовані на реалізацію проектів щодо виховання учнів у дусі патріотичного обов'язку, готовності до військової служби та захисту України, повазі до чинного законодавства та засад демократичної, правової держави.

Крім того, під час організації навчально-виховного процесу необхідно дотримуватись приписів наказу Міністерства від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».

Під час проведення виховних заходів з молоддю доцільно використовувати навчальні дебати, що є важливим засобом розвитку в учнів критичного мислення та навичок аргументованого висловлювання.

Особливої уваги потребують питання превентивного виховання, які передбачають впровадження системи підготовчих та профілактичних дій педагога, спрямованих на запобігання формуванню в учнів негативних звичок, рис характеру, проявів асоціальної поведінки.

Проведений моніторинг стану кримінальних правопорушень свідчить про те, що превентивне виховання потребує удосконалення.

Виховання емоційної культури та конструктивної поведінки особистості є одним із ключових пунктів виховного процесу сучасної школи. Його актуальність обумовлена підвищеним рівнем тривожності школярів. Проявляється це у стресі, тривозі, агресії, особистісних розладах. Існує необхідність вчити дітей толерантному ставленню одне до одного, проводити роботу з розвитку комунікативних навичок спілкування.

Необхідно також налагодити взаємодію з органами внутрішніх справ щодо ефективної профілактики із застосуванням відновних практик для запобігання конфліктам та іншим негативним проявам учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

При плануванні превентивної роботи радимо взяти до уваги інформацію, яка характеризує соціологічний портрет сучасної дитини.

Зусилля педагогів мають бути спрямовані на формування в учнів відповідальності, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, моральних якостей, які б регулювали їхню поведінку.

Важливим в питаннях профілактики дитячої жорстокості та насильства є проведення належного сімейного виховання, відродження сімейних цінностей, підвищення ваги виховної функції сім'ї та підняття її авторитету, підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя.

Метою виховання є становлення громадянина України, патріота своєї країни, готового самовіддано розбудувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, здатного виявити національну гідність, знати свої обов’язки і права, цивілізовано відстоювати їх, сприяти громадянському миру і злагоді в суспільстві, успішно самореалізуватися в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій культури.

Мета виховання конкретизується через систему таких виховних завдань:

- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;

- врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, особистісних новоутворень школярів, що передбачає вибір доцільного змісту, форм і методів та відповідних виховних технологій;

- закріплення широких соціальних мотивів громадянського обов’язку, необхідності приносити користь своїй державі;

- врахування соціальних мотивів, які стають більш диференційовані і дійові за рахунок розширення контактів школярів з ровесниками і вчителями;

- виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, держави;

- формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;

- виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;

- забезпечення соціального захисту вихованців, їх психічного і фізичного здоров’я, вироблення спільно з учителями-предметниками, психологом, батьками оптимального режиму життя й організації навчання, створення сприятливого мікроклімату спілкування у класному колективі;

- залучення до здійснення виховного процесу батьків, організація сімейно-родинного виховання;

- спонукання зростаючої особистості до протидії проявам аморальності, правопорушень.

II. Загальна характеристика учнівського колективу

Перемишельського НВК.

Шкільний вік є важливим у становленні особистості дитини, бо саме в цьому віці, враховуючи надбання довкілля та сімейного виховання, закладаються основи особистісного розвитку учнів початкової школи. Великі можливості у молодшому шкільному віці є для формування соціальних взаємин, що ґрунтується на принципі колективізму. Цьому сприяють спільні навчальні заняття, колективні ігри, праця.

Мотивація навчання у молодшому шкільному віці розвивається у декількох напрямках. Основними потребами дитини в початкових класах є: потреби спілкування з людьми, в емоційному контакті, визнанні,оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших,світу, потреба у дружбі,товариськості, повазі особистості, у самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.

Виховання школярів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця «спільно-взаємодіючій діяльності» як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях, заняттях за інтересами , гурткових заняттях.

Формування ініціативної , здатної приймати рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Необхідною умовою розвитку учнівського самоврядування в школі є наявність єдиної мети, співробітництво вчителів і учнів. Успіху в роботі сприяє врахування організаційно-управлінських принципів: регулярна почергова змінність виборного активу; розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування; доброзичлива вимога; конкретизація колективних творчих справ; створення умов для повного прояву і розвитку здібностей кожного члена колективу.

Діяльність учнівського самоврядування, на відміну від інших видів діяльності, має свою специфіку, яка проявляється у врахуванні не тільки вікових та організаторських можливостей вихованців, але й інтересів колективу чи будь-якого об'єднання

Діяльність його скеровується на реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію позакласної роботи, на розвиток творчої самодіяльності, реалізацію їхніх прав та обов’язків.

У школі створено орган учнівського самоврядування «Країна Вікторія».

Завдання, які вирішує учнівське самоврядування:

- Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів.

- Формує особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією.

- Забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя нвк.

- Формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення, особистість.

- Забезпечує захист прав і інтересів учнів.

- Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів у конкретних справах.

- Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети.

- Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки.

ІІІ. Організаційна робота учнів НВК

Зміст роботи

1.

Зробити аналіз соціального стану учнівського колективу

2.

Організувати чергування по школі вчителів та учнів.

3

Провести роботу по залученню школярів до дитячих об’єднань за інтересами.

4.

Залучати учнів до спортивних секцій: волейболу, футболу.

5.

Продовжувати роботу по інформуванню школярів. Випуск шкільної газети

6.

Щомісяця проводити робочі лінійки на яких підводити підсумки:

- Краще озеленення класу;

- Кращий санітарний стан класних приміщень

- Зовнішній вигляд учнів

7.

Враховуючи традиції школи розробляти необхідні методичні рекомендації, сценарії, конкретні творчі справи учнівського колективу.

8.

Залучати учнів до предметних тижнів.

9.

Надати необхідну допомогу класоводам та класним керівникам в організації та проведенні традиційних свят , вечорів дозвілля.

Зокрема:

· Свято Першого дзвоника

· Спортивні змагання до Дня фізкультури і спорту

· День вчителя.

· Свято Осені

· Козацькі забави

· Андріївські вечорниці

· Новорічно-Різдвяні свята.

· День святого Валентина «Любов’ю дорожити вмійте».

· Міжнародний жіночий день «Ми бажаєм щастя вам!»

· Шевченківський тиждень

· День Перемоги «Пам'ять про них збережуть обеліски!»

· Останній дзвоник «Дзвони ж нам, дзвонику останній».

· Випускний бал «Над школою лунає вальс прощальний»

10.

Операція «Увага! Діти на дорозі!»

11.

Історико-географічна експедиції «Історія міст і сіл України»

12.

Всеукраїнська краєзнавча експедиція «Моя Батьківщина -Україна».

13.

Участь у заходах запланованих до Року дитячої творчості (2014р.)

14.

Історико-краєзнавча акція « Збережемо пам'ять про подвиг»присвячена Перемозі в ВВВ.

15.

Акція «Пам’ятник. Могила. Обеліск»- (трудова акція).

16.

Акція «Подаруй бібліотеці книжку» - до Всеукраїнського дня бібліотек.

17.

Операція «Вчитель не повинен бути самотній»- до Дня вчителя.

18.

Всеукраїнська акція «Засвіти свічку» - вшанування пам’яті жертв голодомору.

19.

Акція милосердя «Прояви турботу і обачливість»

(до Дня інвалідів)

20.

Акція допомога дітям – підліткам «Спасибі –Ні!», «Не залишайтесь байдужим!» (до Дня боротьби зі СНІДом)

21.

Акція «Діти – дітям», трудова акція «Дитяча турбота»,

22.

Всеукраїнська благодійна акція «Серце до серця»

23.

Природо-охоронна акція «Діти за збереження землі»

(до Дня довкілля)

24.

Акція «Майбутнє лісу в твоїх руках»

25.

«Посади дерево» - екологічний місячник

26.

Участь у районних та обласних конкурсах

3.1.1.Ціннісне ставлення до себе

Виховні досягнення

1.Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:

— усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;

— адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ самооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;

— знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму).

2. Сформованість життєвих компетенцій:

− мої духовні закони;

— розуміння та реалізація "Я-концепції" особистості;

— імунітет до асоціальних впливів, готовності до виконання різних соціальних ролей;

— уміння орієнтуватися та адаптуватися у складних життєвих ситуаціях, розв'язувати конфлікти на основі принципів толерантності;

— навички самопізнання, самовизначення, самореалізації, самовдосконалення, самоствердження, самооцінки;

— особиста культура здоров'я;

— "Ні" шкідливим звичкам.

Фізичне виховання. Заходи з охорони життя та здоров’я учнів.

№ з/п

Заходи

Дата проведення

Клас

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Єдиний урок з Правил дорожнього руху

01.09.2016

1 – 9

заступник директора з НВР

2

Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у Програмі

01.09.-23.12.2016

1 – 9

директора з НВР

3

Місячник безпеки дорожнього руху: «Увага! Діти на дорозі». Проведення годин спілкування з попередження дорожньо - транспортного травматизму. Виставка малюнків : «Ми – пішоходи!»

01.09. – 30.09.2016 05.09.-09.09.2016

1 – 9

педагог-організатор

4

День фізичної культури та спорту

16.09.2016

1 – 9

учитель фізичної культури

5

Тиждень протипожежної безпеки (за окремим планом

10.10.-14.10. 2016

1 – 9

педагог-організатор

6

Заходи до Дня захисника України

14.10.2016

1-9

<
Кiлькiсть переглядiв: 268